Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Rendelni csak regisztrációval lehet?

Regisztráció nélkül is tudsz rendelni.

 

 

Mire jó ha regisztrálok?

Időben értesülsz az akciókról, új termékekről. Törzsvásárlóként különböző szintű kedvezményeket kapsz és ehhez szükséges a regisztráció. Véleményedért is kedvezményekben részesülhetsz.

 

 

Van-e minimális rendelési összeg?

Igen van, 5000 Ft-ért minimum rendelned kell.

 

 

Személyesen is tudok vásárolni?

Termékeink kizárólag internetes felületünkön rendelhetők meg.

 

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Lehetőséged van csomagátvételkor utánvéttel fizetni. Bankkártyával online, vagy előreutalással.

 

 

Csomag érkezése előtt kapok értesítést?

Mikor a futár átveszi a csomagot vagy a csomagautomatába kerül, tőlünk és a futárszolgálattól is kapsz értesítést.

 

Ingyenes visszaküldésre van lehetőség?

Igen, amennyiben FoxPost automatába rendelted a csomagot, 14 napon belül a kapott kódoddal, automatán keresztül ingyenesen visszaküldheted. Fontos, hogy ha 20.000 Ft felett vásároltál, ingyenes szállítással és ebből valamit vissza küldenéd, és a visszaküldés után 20.000 Ft alatt lesz a vásárlásod, ebben az esetben a visszautalandó összegből levonjuk a szállítási díjat (1090 Ft)

Pl. Rendelsz 1db. S és 1 db. M-es méretű nadrágot, az egyiket visszaküldöd, a szállítási költséget levonjuk.

 

A törzsvásárlói kategóriákba nem számítjuk bele a visszaküldött áru értékét.

 

 

 

Van-e lehetőségem cserére?

Természetesen.

Keress minket info@re-wear.hu e-mail címen, és egyeztetünk.

A terméknek eredeti, sértetlen állapotban kell lennie. FONTOS, HOGY NE LEGYEN KIMOSVA, ÉS A CÍMKÉT SE TÁVOLÍTSD EL RÓLA, máskülönben nem áll módunkban visszavenni, vagy kicserélni. Az újból kiküldött terméknek a szállítási költségét Neked kell állnod.

Amennyiben drágább terméket választatsz, a többlet költséget át kell utalnod a megadott bankszámlaszámra. Ha olcsóbb terméket választottál a cserélni kívánt termék sértetlen visszaérkezését követően 5 munkanapon belül visszautaljuk a különbözetet.

A terméket csak eredeti állapotában, sérülésmentesen vesszük vissza.

 

 

Átvettem a terméket de meggondoltam magam, mit tehetek?

Lehetőséged van indoklás nélkül elállni a vásárlástól. A 17/1999. kormányrendelet az elállási jog gyakorlására 14 naptári napot biztosít.

Az elállási  nyilatkozatot a láblécben találod.

A terméknek eredeti, sértetlen állapotban kell lennie, FONTOS, HOGY NE LEGYEN KIMOSVA, ÉS A CÍMKÉT SE TÁVOLÍTSD EL RÓLA, máskülönben nem áll módunkban visszavenni. Amint visszaérkezik hozzánk, 5 munkanapon belül visszautaljuk az árát.

 

Garancia van a termékre?

Van. Fontos, hogy a számlát őrizd meg. Hat hónap garanciát vállalunk. A terméket csak számla ellenében tudunk visszavenni.

Amennyiben nem rendeltetésszerű használatból származik a hiba, nem áll módunkban a garanciát érvényesíteni.

Mikor átveszed a csomagot, nézd meg, hogy nem sérült-e a doboz. Ha sérült jegyzőkönyveztetni kell, és mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot.